Instagram

1. Från i somras när Lina och jag skulle ut och åka båt med några kompisar// 2. Mitt naturliga hår, dagen innan jag färgade det brunt och slingade// 3. Mitt nyfärgade hår// 4. Lina på Espressohouse i täby centrum//
 
5. Samma dag som Linis och jag var i Täby// 6. Vendela och jag första dagen i skolan<333// 7. Jag i mina galet slitna jeans// 8. Jag och snyggis Vendliz på vår mössdag//
 
9. Vendelozo och jag tog en fika i Täby centrum, vi hade lite catching up// 10. Jag och mina nya hollister jeans som töjde sönder sig// 11. ÅKER TILL THAILAND, WIIIEE// 12. Jag och min systers galet snygga väst//
 
Följ mig på instagram!! @emmassandberg lägger ut bilder dagligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0