Resultatet

 
 
Här är resultatet av min och Linis fotografering. Egentligen hade vi tänkt fota bilder tillsammans, men jag upptäckte att plattan som man skruvar fast kameran i på stativet saknades när vi väl var där vi skulle fota + att min kamera laddare är hos mamma och den hade bara två pluppar batteri och solen höll på att gå ner. Så de fick helt enkelt bli bilder på var och en för sig. Jag hatar verkligen att stå framför kameran, jag står mycket hellre bakom den. 
Vi hade iallafall en jätte mysig kväll, vi var uppe enda till 6 haha. Inte så jättebra en lördag kanske men aja. Vi åt tacos ute i pergulan med ljus i taket och på bordet. Pratade massa och lyssnade på hög musik. Kollade på the conjuring också på teven. Men vi vågade ej kolla klart, haha. Ensamma hemma + en cp läskig skräckis är inte så smart. Men idag sa vi hejdå och jag saknade henne redan minuten efter att vi skiljts åt. Men vi ses i veckan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0