Norrtälje

Hade två studiedagar den här veckan, måndag och tisdag. Igår låg jag bara hemma och pressade Vampire Diaries, har nu officiellt sett slut på den serien. Känns som en del av mig dog haha. Men alla avsnitt på säsong 4 är ju inte ute än, så nu är det bara vänta på dem och Pretty Little Liars avsnitten. 
 
Ska iallafall in till Linas skola idag har ändå inget annat för mig, Vampire Diaries är ju liksom slut, då finns det inget annat. Gossip Girl är så jävla långtråkigt, kom till säsong 3 sen orkade jag inte längre haha. 
Roden har tema dag 6 idag så ska som sagt dit och hålla bästis sällskap, men måste kila nu, bussen går om 10 minuter wooupsi. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anaïs Wilson

Jag älskar vampire diaries , pretty little liars & gossip girl ^^

2013-02-12 @ 18:17:46
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Anonym

Att gossip girls är långtråkigt är såååå sant :(

2013-02-13 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0