Bra bloggning, eller något.

Har haft tre super dagar med mina bästa vänner Matilda och Lina.
Vi har levt yolo, haha. 
Vi bodde ute på Linas pappas landställe, vi har solat, badat, åkt in till Norrtälje, ätit subway, skrikit.
Ätit kan jag definitivt inte säga att vi har gjort, eller jo lite men alltså de fanns ju ingen jävla mat! Inget pålägg, Lina och jag trodde vi skulle få törsta ihjäl sista kvällen då de inte fanns någon dricka kvar.
Vi köpte som tur var bröd, och sedan en färdig pizza deg och så bakade vi pizza hihi. Efter det kom Julia och Louise. Vi gjorde väl allt och inget. De drog typ vid två, sen satt Lina och jag uppe och pratade till tre.
 
Den första natten kom Sebbe och Robin, innan de kom hade vi helt stört kul. Vi klädde ut oss till sjömän i regnrockar och regnmössar, med kepsar bakochfram, hawaii halsband, militärbyxor, scarfar och allt vi kunde hitta haha!
Sen när vi var i Norrtälje dagen efter, dansade vi runt i hela staden. Så himla kul, sedan fick man sms "vad fint ni dansar!" av olika folk haha, fick även komplingar av folk som gick förrbi!
 
Åh vad jag älskar er rövhålor. Burn baby burn. Haha. 
 
ON!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0