Skoldag ett Täby enskilda

Åh, första skoldagen. 
Gick faktiskt helt okej, var nervöst i början och så, men hade ju Jennifer, fast de var ju också lite nervöst hehe. Men vi blev indelade i klasserna och vår klass blev faktiskt bättre än förväntat, supersköna människor, avslappande hihi. 
Vi körde lite lekar, satt vi skulle lära känna varandra och så, men de funkade bra!
Sen fick vi dra hem vid ett, då gick jennifer och jag till täby centrum köpte en cola och sa hejdå.
Sen tog jag, matilda, emmy, anna-maja och hampus bussen till Norrtälje och där mötte jag upp Lina och vi drog till Edsbro. Hade det huuuur mysigt som helst, ville inte åka hem. Vi eldade, spelade biljard, kastade pil och sköt luftgevär haha. Men vid halv nio så åkte vi hem, lite min första skoldag. Helt okej bra faktiskt, och på onsdag får jag min efterlängtade MacBook Pro, iiiiiiiiihhh!!
Men ska ta något att äta nu, sen sova för jag vill inte att de ska bli som i morse, då vi satte alarm alldeles för sent för vi hade missuppfattat tiderna, så fyra tjejer i en lägenhet och alla rushade för att fixa sig, med en spegel haha. Men de funkade!
Blev säkert skitful på passerkortet man måste ha för att komma in i skolan också, men who cares! Livet leker, lml.
 
 
 
Jag älskar dig min bästa vän,
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du köpt tröjan du har på bilden? :)

Svar: min systers, vet ej vart hon köpt den!
ekempe.blogg.se

2012-08-21 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0