Bekännelser

Jag älskar min bästavän lite för mycket
Jag har fått tabletter mot min ångest
Jag har egentligen jätte lågt järrnvärde och ska äta tabletter men de blir aldrig av
Jag har super svårt att lära känna nytt folk
Jag är verkligen ett exempel på en sådan person man får dra ord ur för att jag inte pratar för jag är så blyg men sedan när de väl lär känna mig så önskar de att jag höll käften ibland
Folk säger alltid att jag är antingen bitchig, kaxig eller blyg, finns inget mellanting, vilket suger, skulle gärna viljka bli ihågkommen som rolig eller snäll någon gång ibland
Jag har klaustrofobi, ADD, autism, asperger, depression och stark panikångest, vilket jag sagt sjuttioelva gånger men ifall de är någon ny som läser

Kommentarer
Postat av: ALMA

<3

2012-12-12 @ 08:30:46
URL: http://almawiola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0