Varberg 2012

Förlåt för dålig updateringen jag har varit i Varberg och hos mormor i Landskrona som sagt. Hos mormor var de inte kul någonstans, bara massa utlänningar som glodde ner en, de ända positivia var väl att vi fick träffa mormor och shoppa, (hiehie). 
I Varberg var det faktiskt kul, eller jag tycker om att vara där. Gå ner till stranden, där de typ är 50-100 meter långgrunt. Eller gå till campingen, köpa mandel biskvier hehe, eller åka in till stan, äta subway, munkar, shoppa. 
Sola, fast de kunde vi bara göra en dag.. annars var det typ regn, eller nä. På kvällarna var det alltid suprfint väder, så vi åt alltid ute. Grillat. Vi köpte kött från en gård som låg i närheten, kyckling och lamm. Vi köpte även potatisen där, så himla mycket godare än potatis man köper! Smälte typ i munnen. 
 
Mamma och jag gick ute sista kvällen och fotade i solnedgången, superfint. Men man måste gå igenom en ko hage för att komma till stranden, för hagen går liksom ändå ut i vattnet, och mamma är verkligen skiträdd för kossor. Så fort en ko rörde sig eller tittade på henne studsade hon som en boll åt andra hållet eller slet tag i mig. Haha mamsi. 
 
Sedan när vi körde hemåt stannade vi på Ullared, shoppade lite. Bl a en tavla med veckodagarna, som man kan skriva upp aktiviteter osv, jag köpte en munktröja och pennor. 
Kommer bilder på allt jag shoppat någon annan gång, men nu kommer bilder från Varberg och mormor!
 
 
to ugly.
 
 
 
 
 
crazy hair
 

Kommentarer
Postat av: S e r e n a

Urfina bilder! :)

2012-07-26 @ 11:01:45
URL: http://serenafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0