Dance like nobody is watching.

Seriöst, jag är helt slut efter idag. Jag har dansat HELA dagen, med michelle och matilda. Förstår att vi drog från skolan för att vi inte fick som vi ville hehehe, men vi hade ju liksom en danslokal i norrtälje som vi har, och den har ju speglar och ett super ljudsystem på actic.
Men de är ju värt de, alltså att ha världens träningsvärk. För nu är dansen faktiskt ganska bra, men hoppas den sitter bara.. Måste öva lite mer imorgon. Snurr, hopp, krimskrams med händerna.. de fixar sig nog!

Sen idag har jag iallafall fixat problemet med mitt internet, jag är så jävla bäst. Jag sparade pappa, 900 spänn och fick ner det till 150 spänn, ibland är jag rätt bra. Sen har jag beställt ett eget designat busskort heehehe, även ett sommarlovs kort. Ca$hing.
Sen har jag bara åkt runt med Tildas moppe, eller hon körde, SOPPATORSK! CHECK!

Haha, puss.
Såhär kommer mitt kort se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0