-

 
Men har vart i Edsbro i princip hela helgen, sov hemma hos mig med Lina en natt, men igår sov jag hos kokken och hon hos Wille. Vi var på någon fest hos (Teddy?) Några kom med båten sen gick vi till Teddy. Haha, där var det väl inte direkt drag, körde armbrytning också, jag förlorade. Sedan körde vi fyra tjejer mot Mattias, nästan så att han vann ändå, sjukt. Haha, sen slog Mattias ner ragger på skämt, hahah han blödde i hela fejan för han hade börjat blöda näsblod, hihi. Jag och kokken drog tidigt med Linnea och Freddan. Sen skildes vi åt vid kokkens hus.
 
Idag vaknade vi vid typ 11, åt frukost och åkte till Wille och väckte dem haha. Sedan har vi inte gjort så mycket, vi åkte till Danne och höll på att dö på vägen dit, han körde som en jävla dåre i leran och vi höll på att välta 7-8 gånger. Jävla galning. 
 
Nu sitter jag här hemma i min ensamhet, fick pizza till middag, har aldrig ätit så fort i mitt liv. 
Nej, men nu ska jag gå och duscha bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0