Don't you worry child

Upon a blue hill, across a blue lake.
That's where i had my first heartbreak.
I still remember how it all changed, but my father said, don't you worry, don't you worry child.
 
Bästa jävla låten, kan inte sluta lyssna, fan jag längtar INTE till den dagen då jag har tjatat sönder den här låten. De värdelösa är att jag inte kan lyssna i mina lurar, som egentligen är pappas. Dom är verkligen skitbra, svindyra också. Liksom när jag skulle lyssna i dem på måndags morgonen, när jag inte använt dem på en vecka, då funkar bara den ena luren. Var riktigt nära till tårar då pappa sagt att jag får betala dem om jag har sönder dem, och de kostar liksom 2000
Sen berättar jag det för honom och han blev galen såklart, och sa att han bara väntat på att jag skulle ha sönder dem. Jag sa att jag inte använt dem på en vecka och att de funkade innan. Så kommer jag hem och kopplar in dem i datorn då funkar dem? 
Så det är min fittmobil som kopplar ur en lur, vi testade med ett par andra hörlurar också, den gör likadant. Varje vänsterlur funkar inte. Bra liksom. 
Men pappa blev ju iallafall lite ägd hehe, jag var ju rädd om grejerna. TAKE THAT.
 
Långt onödigt inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0