forever alone

Nu har Lina åkt hem.. Fan.
Man blir så himla deppig så fort hon åker. Men jag lär väl se henne snart igen. 
 
Jag känner mig verkligen så jävla sjuk, kunde inte svälja imorse för att jag hade så ont i halsen, de har blivit lite bättre men de är fortfarande inte borta, så jag funderar på att stanna hemma från skolan imorgon, men vet kanppt om jag vågar. Lektionerna ligger ju på 2-3,5 timme. Missar man en lektion missar man ju sjukt jävla mycket..
Men jag tänker inte åka till skolan om jag mår piss.
 
Tog nyss en dusch också, åh vad det var skönt. Har känt mig så grymt äcklig då Lina och jag bara legat inne och frossat godis, chips och läsk i ett mörkt rum framför min dator och svettats. Fräscht.
Ska gå och äta nåt nu, någon mat, inte godis. 
Haha bye.
 

 
God damn i miss it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0