I syndens flod växer inte lotus.

Livet suger.
 
jag hatar verkligen mitt liv, alltså fyfan. Varje morgon när jag vaknar så vaknar jag först och är glad, sen kommer livet tillbaka och jag inser att de inte finns något att göra. Jag kan inte göra något åt det här, allt ligger på dig. 
Det var faktiskt sjukt längesen jag kände såhär, kan ha varit flera år sedan, visst jag har gråtit men att känna att man bara vill ligga kvar i sängen och aldrig mer gå upp varje morgon var det längesen jag kände. Att känna att man inte längre orkar. Det tog stopp här. 
 
Lina, min älskade vän. Du är enda anledningen till att jag orkar upp. Jag mår piss varje sekund jag inte är med dig. 
Vi ses imorgon, jag älskar dig föralltid.
 
4
 
Du är den enda som är värd att skada sig själv för.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0