Wiho!

Imorgon är det fredag, är inte ens taggad. Eller jo, är taggad till skolan för Linis ska hälsa på imorgon iiih!! 
Men sen så kommer de ju bli deppression hemma hos någon av oss, de har börjat bli standard att göra på helgerna nu. Det är verkligen sjukt kul att bara sitta hemma med Lina i ett mörkt rum, med en film (ibland inte ens de, då ligegr vi bara och glor, pratar inte ens) och göder oss med massa skräp. 
Det är inte bra.
Vi måste börja göra saker, så vad säger du Lina eftersom jag vet att du läser detta, ska vi göra något kul uppdrag i helgen? Leva yolo som satan.
Hahahaha tönt. 
Men vi måste göra något iallafall, ha de bäst nu!
Så ska jag fortsätta med min tråkiga 3 timmars långa svenska lektion.
bye.
 
 
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0