Min helg

I fredags åkte jag till Norrtälje och mötte upp mina babes först, sedan fixade vi lite saker och åkte vid ugefär halv 10 till Mörby Centrum. Därifrån tog vi en buss hem till Arvid, där också Erik och Klas var. Var en kul kväll, bara det att jag ville slita huvudet av Anna-Maja och Lina vissa stunder då de pratade med varenda människa de stötte på. 
 
I lördags så åkte jag hem runt 12 och när jag kom hem duschade jag och fixade mig. För pappa, jag och Wilma skulle åka till Stockholm för en "familjekväll". Vilket det var seriöst 4 år sedan vi hade senast bara vi 3. 
Vi shoppade först litegrann, jag köpte ett par ljusa Lee jeans och sedan åt vi på restaurang Soft sedan gick vi vidare till donken för en glass och sedan gick vi och såg "A good day to die hard" på Rigoletto. Seriöst grym jävla film. 
 
Här är några bilder från instagram från min helg. 


Kommentarer
Postat av: Anaïs Wilson

Låter toppen!

2013-02-17 @ 20:01:17
URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0