Bekännelser

Jag delar ett bästis halsband med Lina, jag vet, vi är 3 år. 
Jag är alltid hungrig.
Jag är ingen morgonmänniska överhuvudtaget, väck mig 8 en lördag och jag ger dig en rak höger. 
Jag hade jätteljust, tjockt hår ner till rumpan tills för 5 år sedan. Då klippte smartasset Emma av det, sen växte det aldrig ut igen.
Jag stör mig på konstiga saker, typ om någon har på sig en skjorta och så är ena kragen liksom vikt inåt, då måste jag lägga den rätt. 
Jag har börjat gilla mörkblått väldigt mycket. 
Jag har EN lång nagel på mina händer, och den är stört lång och de andra är stört korta. 
Jag gillar Vendela
Jag är sjukt kissnödig nu, så hejdå bloggen.
 

Kommentarer
Postat av: Vendela

men åh jag tycker om dig med. fina strumpor.

2013-03-05 @ 17:02:09
URL: http://pphotomemories.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart är jeansen ifrån? Supersnygga! :)

Svar: Hollister! :)
ekempe.blogg.se

2013-03-11 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0