Förra helgen

Har inte ens bloggat om vad jag gjorde förra helgen haha, KAOS.
 
Iallafall, jag var med Lina och Anna-Maja like always. Vi köpte med oss massa mys hem, tacos, godis osv. Allt för en myskväll, sen kom vi hem till Lina där vi började laga mat, åt den och sedan plockade vi fram massa godis. Då blajan somnade i soffan haha, hon vaknade dock sedan. Så pratade vi från ungeför halv 12 till 5 på morgonen. Vi alla grät någon gång, vi pratade om hur det var när jag var liten osv. Var sjukt mobbad, eller utanför iallafall och jag har aldrig riktigt berättat för någon hur jag mådde under de där 3 åren som de pågick och nu öppnade jag mig helt och berättade ALLT. Har inte ens pratat med mina föräldrar om det. Det var faktiskt sjukt skönt att få det ur sig, alla 3 började gråta. Så kramades vi och garvade åt oss själva haha. 
 
Sedan nästa dag åkte Anna-Maja hem vid 4 (???) och sen skulle Lina och jag bli hämtade av hennes mamma vid 6. Men då bestämde vi oss för att sova i lägenheten, men sen 1 timme innan bussen går så slutar Anna-Maja helt plötsligt svara. Jag ringde 11 gånger och Lina 4-5 gånger. Smsade ett antal gånger, men iallafall, vi satte oss på bussen, för vi trodde anna-maja drev med oss och redan var i Norrtälje. Så vi åkte förbi Linas och min busshållplats, för att sedan vid spillersboda vägskäl få ett samtal av Anna-Maja som säger att hon är hemma och ingen kan köra henne. Så vi hoppade av bussen, och frös ihjäl i väntan på våra föräldrar som fick hämta oss där, KAOZ.
 
En random bild från i somras haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0