Hi

Har inte bloggat på länge. Igen. 
De är fredag idag iallafall, wihu. Or not. Sitter faktiskt hemma, vilket är ganska ovanligt för att vara mig. Brukar alltid vara med mina homies lini och blajan. Men idag langade lina dissen till oss och då sitter jag helt enkelt hemma, rätt skönt det med. Tänkte jag ja, så ringer man pappa som säger att vi ska få gäster ikväll. DÖDA MIG LÅNGSAMT. Orkade verkligen inte med det ikväll, ville bara slappa och ligga inlåst på mitt rum hela kvällen, men fuck that nu, nu ska man leka glad och trevlig hela kvällen. HERREGUD VAD JAG INTE ORKAR DETTA. Blir tacos iallafall, rätt gott. Enda som gör mig på bra humör. 
 
Heydå från en bitter Emma.
 
Från när Vendela och jag fotade oss lite, dock var jag svin irriterad så vi tog inte alls många bilder.
 

Kommentarer
Postat av: Anais wilson

Så vacker!

2013-03-15 @ 20:43:21
URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0