Design

Har suttit sen klockan två, när jag kom hem från Lina och pillat med den här nya designen osv. Nu är jag faktiskt riktigt jävla nöjd med hur min blogg ser ut och ska försöka börja blogga på riktigt nu, ta bilder osv. 
 
I helgen var jag hos Lina, åt tacos och bara myste. 
 
Nästa helg fyller jag 17 (!!!!!), men familjen ska fira mig innan och så, för på fredag efter skolan blir jag upphämtad där av Linas pappas familj + två kompisar till dem. Lina och jag ska nämligen upp till Rättvik i Dalarna med dem, de har en stuga där. Så vi ska bara mysa och åka ifrån äckel Norrtälje för en kväll. Vi är båda rätt trötta på den här staden, så ska bli skönt att komma bort från den. 
 
Ska tagga Wallander mys nu, så vi hörs senare eller imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0