Idag är ingen vanlig dag för det är..

MAMMAS FÖDELSEDAG!
Grattis världens bästa mamma, jag vet att du inte läser detta för du förstår dig inte på datorer det minsta lilla haha. Men jag vill bara säga att jag älskar dig så himla mycket, du är världens bästa mamma, även om du är lite för överbeskyddande och inte förstår att jag växer upp, så lyssnar du ALLTID om jag vill eller behöver prata, du är mitt bollplank, du är den starka, som kan ta all min skit, och ändå vara stark. 
Du är en person man alltid hittar i en folkmassa, din personlighet lyser, du är så färgstark, ditt hår ger ju även en vink om vart du befinner dig, hehe. Men din personlighet kan göra en middag så mycket roligare, med ditt skratt, din humor och din barnslighet. 
Nu ska jag inte skriva ett 3 kilometer långt inlägg, men jag ville bara säga att jag älskar dig över hela mitt hjärta, ha nu världens bästa födelsedag.
 
Har tyvärr inga bilder på mamsi på den här datorn..
 
 
 
 
 
 
 
 
Tröja Cubus | Jeans Gina Tricot
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0