Bekännelser

Jag avskyr mitt utseende
Jag ser alltid något negativt i allt, vilket suger
Jag har vart i sälen 1 gång, vemdalen 3, lofsdalen 1 och ändå är jag skrämmande dålig på skidor
Jag har gått ner från toppen av de högsta berget i vemdalen i pjäxor och skidorna över axeln, vägrade åka skidor ner. Dock var det första gången jag åkte hehe
Jag har ett inristat L på min hand som står för Lina, vi gjorde det tillsammans med hårnålar som vi smälte. Hon har ett E
Jag har 4 långa naglar resten river jag ner, lillfingrarna låter jag bli och ringfingrarna. Fast ligger på rekord nu och har ett pekfinger långt nu också
Har aldrig fått ett VG på ett matteprov. Alltid G eller IG
Jag hade MVG i spanska sänkte mig till ett IG och jobbade upp ett MVG på mindre än en månad
Jag har ett äkta syskon och fyra oäkta, pappa är omgift och mamma har en ny (mycket julklappar hähä)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0