Bleech

Sitter nu med tandblekningen i munnen, smakar ju något helt obeskrivligt äckligt. Euh. 
Ska städa mitt rum just nu lite snabbt, sen tänkte jag, om jag hinner, göra några bekännelser igen. Bloggtorka. 
 
Byebye!
 
Haha btw, igår skulle jag och min syster försöka göra ett hemmagjort pepparkakshus, som vi gjort två år i rad nu. Men i år så ville de verkligen, verkligen inte. Haha, vi försökte 80 gånger att få sidorna att hålla ihop när vi skulle lägga dem på plåten men de gick inte, sedan gick 2 av på mitten när de hade stelnat. Sedan ville inte huset sitta ihop, och sist men inte minst så ville självklart varken taket eller skorstenen sitta rakt. Haha det blev ett charmigt och fruktansvärt fult pepparkakshus. Vi dekorerade fint iallafall, från strössel till non-stop godis. Jag gjorde till och med en liten snö iglo av sockerbitar hihi. 
 
Här är några bilder som jag tog idag när jag inte hade något liv. 
 

Kommentarer
Postat av: Anaïs Wilson

Det var första gången i år vi lyckades med ett pepperkakshus .. haha

2012-12-21 @ 12:34:25
URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0