Go Ask Alice

Den boken håller vi på att läser i Engelska just nu, den är skriven som en dagbok på engelska. Den är helt okej bra, bara det att de hoppar så mycket. Men iallafall, jag trodde jag bara hade läst till sidan 6 typ, och nu kom jag på att vi skulle ha läst till sidan 50 i morgon så fick panik och letar upp boken, då har jag tydligen läst till sidan 43, sådan ofattbar himla lycka.
 
Åh, just det! Mina blekskenor har kommit, IIIHHH!! Ska äntligen på riktigt vita tänder. Ibland är det faktiskt tur att ens styvmamma är tandhygienist. Get it for freeeee.
 
Sedan på torsdag är jag faktiskt ledig från skolan och på fredag, vad händer då, *trumvirvel.....* JULLOV!
WIHO, är taggad till tuuuusen till nyår, och såklart julafton hehe. 
 
Ska läsa klart de sista sidorna i boken nu sedan ska jag lägga fram idrottskläder tills imorgon, dans står på schemat, haha de blir intressant...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0