Halsfluss

Herregud vad trevligt, halsfluss för tredje gången på 2 månader. Är dock inte säkert än, men vi ska till sjukhuset imorgon och kolla min hals. ÅTERIGEN. När jag var liten hade jag halsfluss hur ofta som helst. Sedan har jag inte haft de alls från att jag var typ 8-15. Sedan nu lite innan jag fyllde 16 så fick jag halsfluss igen för första gången på 8 år. Sedan en gång till, och nu ännu en gång. Alla de gångerna på 2 månader. Helt sinnessjukt. 
 
Jag hoppas verkligen inte att de blir lika illa som förra gången, för då kunde jag inte äta eller dricka någonting över huvudtaget. Har aldrig mått så dåligt. Men de känns inte som att de blir så, får se vad doktorn säger imorgon. Om de inte blir bättre under natten. Hoppas. Är verkligen inte på humör för att bli sjuk på mitt JULLOV. När de är skola kan jag gärna bli sjuk men inte nu. Die. 
 
Nyligen antagna Victoria Secret Modeller. Vi är så lyckliga att de vill ha med våra vackra kroppar och ansikten. 
 

Kommentarer
Postat av: Anaïs Wilson

Hoppas du mår bättre imorgon !

2012-12-23 @ 10:13:36
URL: http://wakeupandlive.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0