Hola amigos

Blev inget hos Vendela idag, hon var sjukis. Men vi får ta det någon annan dag, idag försov jag mig. Igen. Händer ju aldrig, vaknade när jag måste gå till bussen. Så jag kollade bussarna då gick det en 08.22, min buss som jag egentligen ska ta går 07.56 så de var ju bara 20 minuter försenad jag skulle bli, skönt tänkte jag. Så jag springer upp till busshållplatsen de ar 20 minuter. Och då, då hade jag tydligen inte kollat var den där jävla bussen skulle gå för det kom en buss, "Åkersberga station via Riala Dyvik" DET ÄR DEN BUSSEN SOM GÅR FÖRBI NEDANFÖR MITT FUCKING HUS. Men de bussarna brukar aldrig gå, så jag fick sitta där uppe vid vägskälet i 40 minuter till, kom en timme och 10 minuter för sent. VÄRT. 
 
Jag hann iallafall ha studion i en timme eller så, vi tog lite bilder, lägger troligtvis upp dem här sedan. Ska bara redigera dem och så först så lägger upp dem i ett annat inlägg så snart som möjligt. 
 
Nu ska jag kolla på film och smälla i mig detta.
Pussss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0