Mini julafton

Vi firar en liten mindre julafton hemma hos pappa idag ju, så släkten från Vivecas sida och pappas sida är här och firar med oss. Ligger hur mycket paket som helst under granen, långtar tills jag får slita upp pappret på dem åååh. *smiley med hjärtögon* 
Vi åt nyss middag, dock inget julbord utan oxfilé och hemmagjord potatisgrattäng och så massa tillbehör. 
 
Just ja, avr ju till akuten idag och tittade på halsen, det var inget halsfluss (wieho!!!) men jag hade svullna och röda gom valv(?) Alltså inget farligt, jag kunde ta någon salva som jag skulle smörja på som bedövade, men kommer inte göra de om jag känner mig själv rätt så pappa köpte bara halstabletter så får jag vänta tills det försvinner helt enkelt! 
 
Uppdaterar förhoppningsvis senare men nu ska jag umgås med släkten, puss.
 
Förlåt för den superdåliga kvalitén på bilderna men de är mörkt och jag orkar verkligen inte ta fram stativet och så. Hoppas de duger ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0