Samhällskunskap

Har nyss suttit och jobbat mig igenom hela samhällskunskapen + lite annan samhällskunskap jag fått F på. Blev faktiskt helt klar, vet dock inte om jag lyckades med källkritiken återigen. Fick F förra gången, får hoppas att jag gjorde bättre nu. (Håll era tummisar) 
 
Är helt slut nu, är så himla trött. Imorse så sov jag sittandes rakt upp och ned på tåget. Ni vet den här trötthets känslan när man ligger i soffan och kollar teve och de bara inte går att hålla ögonen öppna? Exakt den känslan hade jag från bussen till tåget, på tåget, från tåget till övergångstället vid skolan, där jag fick springa som en dåre över.
 
Aja, imorgon är det checkpoint, spelar inte mig någon roll, då jag inte behöver det, ska gå på extramatte efter skolan istället. Herregud vad det känns som att jag ligger bra till nu, win! Måste fota Matilda också, hon ska var min modell till mitt fotoarbete "Konstigt mode". Haha, blir spännande. 
 
Ska skriva dagbok nu, sedan sova. Puss på er. 
 
 
My love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0