You can't spell beautiful without "be u"

Hemma från Norrtälje nu, eller för längesedan men whatever. Anna-Majsen, jag och Linis köpte klart de sista julklapparna till dem, sen åkte Anna-Maja hemåt och Lina jag gick och pratade lite. Pratade om att inget är som förut och så... Jag saknar oss. I somras. Då vi var så tighta att ingen, absolut inget eller inget kom emellan. 
Men så är det inte längre. Jag saknar det väldigt väligt mycket, men jag älskar dig ändå mest av allt. 
 
När jag kom hem beställde vi pizza, sen bakade vi julgodis och imorgon firar vi julafton hos pappa sedan på måndag åker vi till mamma för att fira riktig julafton. Mår illa som ett jävla as just nu. Blä....
 
Vad hände med de här två cp'na? "Det är -3448859 grader, vi ställer oss och fotar oss topless, JA VILKEN BRA IDE!!!!!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0