I min sminkväska.

Har så obeskrivligt tråkigt här hemma med tanke på att Lina inte orkade idag, vi ses imorgon istället. Så ni får veta vad jag har i min sminkväska hehe.
 
•Bronzing Puder från H&M
•Fit Me puder från Maybelline.
•Isadora Mineral puder, även kallat "Dockpudret" då man får en riktigt dock hy av det.
•L'OREAL mascara, vattenfast. Den bästa som existerar, ingen annan funkar på mig.
•En ögonfrans böjare från Åhlens.
•En puderborste från H&M
•En ögonbryns penna från H&M
 
Det var nog allt, måste verkligen ha allt de där för att något ska bli bra. 
 
 
mitt öga med mascara, ni kan få en efterbild sedan, men precis när jag skulle ta en så dog kameran och laddaren ligger troligvis hos mamsi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0