Nytt

Skulle ju visa lite av de jag köpt, men har glömt det.. Men nu har jag iallafall tagit bild på allt, hehe. Ni kan förvänta er tusen gånger bättre uppdatering nu, för är hos papsen nu. Mamma har ju inget internet överhuvudtaget. Superjobbigt.
Sitter iallafall och laddar ner säsong 1 och 2 på The Mentalist och sista säsongen på The Walking Dead. Medans de laddar ner ska jag gå och göra varm oboy och värma en bulle och mysa i sängen framför säsong 3 eller 4 på CSI LA. 
Puss!
 
 
 
ingen aning om varför min tröja ser röd ut där den är rosa..?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahah hur har du råd!? Avis...

Svar: jag är rik? Har du inte uppfattat det än Ida? Hahaha dagens skämt dock..
ekempe.blogg.se

2012-07-04 @ 10:40:15
URL: http://iflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0