ojoj

förlåt så himla mycket för den dåliga uppdateringen!
Men har sovit med Lina på hennes landställe, vi har haft sjukt kul, men inte haft tillgång till internet hehe. Vi har busat hur mycket som helst, jag tror vi har gått 4-5 mil på 3 dagar helt ärligt. Vi baxade en gammal skrotig cykel för att cykla till Jonte, fast istället åkte jag moppe och höll Lina i handen, min arm gick typ helt ärligt ur led. Sen när vi skulle hem blev vi tvungna att gå, men vågade inte gå på vägen så vi gick i skogen med cykeln, på en sträcka som kanske tar 20 minuter att gå tog de oss en timme typ. Fyfan, de regnade, jag mådde inte så bra, jag svettades som en gris. Usch, de var inte roligt. 3 timmar tog de oss hem, kulkul. Men vi hade världens bästa kväll!
Precis innan vi kom hem den kvällen, badade vi haha. Eller tvingade ner oss i vattnet hehe. 
 
Och nu är jag hemma. 
Kul.
Men jag ska träffa Lina imorgon också hoppas jag, och Matilda om hon vill. 
 
Har inte så mycket bilder som jag kan visa, men ni kan få några hehe..
Men de är suddiga mobilbilder, men de är alltid nåt!
 
 
 
 
 
 
 
oj vad snygga.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0