Bildbomb

Cause I remember every sunset,
I remember every word you said,
We were never gonna say goodbye,
Singing la-da-da-da-da,
Tell me how to get back to,
back to summer paradise with you,
and I'll be there in a heartbeat.
 

Hur kunde vi missa att den här texten passade så himla perfekt till vad vi har varit med om?
Min midsommar har varit den bästa i hela mitt liv, utan att överdriva eller något så har dagarna varit de bästa i mitt liv. Jag har två underbara vänner, jag kan vara 110 % mig själv med dem. Som jag nästan aldrig kunnat vara förut. 
Vi har solat toppless nästan varje dag, även nakna. Vattnet var stört kallt, så när vi skulle duscha håren innan midsommar så valde vi att lägga oss på ett berg med huvudena ner i vattnet haha. Vi hade vår alldeles egna stig där vi gick i princip hela tiden, vår egna tältplats uppe i skogen där vi slängde omkring ALLT runt omkring oss, vi hade vårt alldeles egna berg och speciella solplatser för olika tillfällen. I solnedgången satt vi på ett berg med ryggstöd alldeles inhängnat och myste med massor av godis, chips, läsk, popcorn, filtar och en högtalare som spelade Summer Paradise om och om igen. Skoltröjorna har gjort halva resan också, så obeskrivligt sköna. 
 
Haha åh första morgonen efter natten i tältet så börjar Matilda gå ut och
jag bah; vart ska du?
Matilda; kolla ovanför ditt huvud så förstår du. 
jag tittar upp, och där hänger den största spindeln jag har sett i Sverige typ 20 cm ovanför mitt huvud. Kan ju berätta att de uppstod panik i mitt huvud, de var bara att slänga sig ut. 
 
och när vi låg och solade toppless på midsommarafton på vårt ställe, när de åker förbi en båt och de börjar skrika; KOLLA DE SOLAR TOPLESS!! Och sedan börjar de fota oss? Haha åh.
 
Sen första dagen, på kvällen upptäckte vi att de hade parkerat ett annat tält typ 8 meter ifrån oss? Man bah wtf? Vi tältade MITT I SKOGEN, för att få vara ifred och att vi inte skulle störa någon annan med tanke på att vi skriker sönder våra halsar på nätterna. Nej, då parkerar man tältet så nära de bara går. 
Kan ju berätta att vi faktiskt skrek halsarna av oss sista natten. SHOW ME YOUR TIIIIITSS!!!!
Våran humor är oslagbar på alla sätt och vis
 
Eller när vi skulle gå på upptäckfärd första dagen för att kolla oss omkring när Lina brakar igenom en bryggjävel haha, skrattade så tårarna sprutade. 
 
Och när vi andra dagen låg och solade och käkade ostbågar och kokhet coca-cola så kastar Lina i några ostbågar i vattnet framför oss, först kommer en mås, sen kommer en till mås, sen kommer en trut, sen kom det 34 måsar. Fyfaaaaasen vad rädda vi blev, jag var riktigt nära på att springa därifrån, jag trodde de skulle picka sönder mitt huvud, så jag sprang till udden och kastade ut ostbågar där och då kraschlandade alla där istället.
 
Eller när de kom en jävla segelbåt och parkerade typ vid vårt ställe och de kommer och går på vår stig, och vi är toppless. Matilda är så skön så hon bara går. Med tuttarna i vädret och allting, och Lina gick naken i skogen och sprang som en häst och gnäggade, trodde hon var apan Lucy ett tag.
 
Haha och när jag brände mig i ansiktet så mycket att jag fick en blåsa när jag skulle sitta med tröjan på mig haha, då var jag riktigt snygg va tjejer? Med Linas snygga brillor högt upp på näsan och allt. 
 
Inte ens hälften av allt vi gjort, och de låter inte ens hälften så kul och mysigt som vi haft. Suttit på berg i solnedgången med filtar och högtalare. De låter inte mysigt men de här har vart de två bästa dagarna i hela mitt liv, tack för att jag fick dela dem med er tjejer.
Jag älskar er.
 
Den som orkade läsa det här inlägget förtjänar faktiskt ett pris, på riktigt. 
Jag lägger in bilder, snygga som fula. Bered er på en riktig bildbomb.
 
Tjejer, jag skrattar fortfarande HÖGT åt våra videos och bilder från sista natten i tältet. 
"ah, ah de är en blåsa"
"jag har en lobbing"
hahaha.
 
Är det normalt att sakna något en timme efter man lämnat det?
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
putarN
 
 
 
 
 
 
 
SHOW ME YOUR TITS
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
''
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 Inte ens hälften av alla bilder, har så obeskrivligt mycket mer. Fast de är alldeles för hemska för att lägga ut.
Älskar er mina bästavänner.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse :D

Härliga bilder! Vart var ni nånstans? :)

2012-06-24 @ 17:32:52
URL: http://girlinherownworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0