förlåt för dålig bloggning!

har gjort ganska mycket, så har inte haft tid för bloggen, men nu sitter jag på bussen hem så nu har jag en liten stund för mig själv, sen kommer Matilda och Lina på moppen och sover hos mig!
Men vad har jag gjort då..
Vart med Jonte, Lina, Matilda och Alex, ovanligt.
Ehm fixat naglarna med Lina medans Alex fixade våfflor hehehe. Sov hoa Matilda till idag, var ute på kvällen och träffade några kompisar och så, de är så in i helvetets svårt att skriva på mobilen med långa naglar!!
Haha ska plinga till min hållplats nu, puss!

haha när Jonte satt på taket och laddade Matildas mobil kom en tant, som var helt obeskrivligt sur, hon skrek på Jonte och ringde polisen, då var lina, jag och Tilda redan halvvägs till månen när vi såg att hon ringde.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0