Hallihallå!

Tänkte berätta lite vad som hänt de senaste dagarna nu medans jag har internet några minuter.
Jag och Matilda träffades lite snabbt i måndags, och sågs sedan på kvällen igen. Vi åkte till Wille, där Jonte och Mathias var. De skrämde skiten ur oss med sina jävla exorcisten videos.
Sen tog vi moppen hem till mig vid halv ett typ.
Idag åkte vi in till Norrtälje vid åtta, in till Stockholm och shoppade massa, 3 iPhone skal, 2 tröjor, 2 par tights, 1 bh, 3 par trosor, 1 puder och puderborste och en earcuff! Kan kanske visa bilder senare, för ska börja fixa mig nu, jag och fjui ska sova hos Wille i natt, puss!
 
 
Svar, nej jag är inte seriös med mina ögonbryn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0