Klassresa

Åh min dag <3

Först sög den, halv 9 på campus. Sen hallwylska palatset, Dramaten. SÖGSÖGSÖG.
Sen phazerball, jag fick panikattack för min klaustrofobi. De låg i en källare utan fönster och lågt i tak.
Haha alla killar hade liksom sagt; men de gör inte ont!
Näää, är det därför alla tjejer kommer ut och gråter när de blivit träffade i huvudet eller armarna och benen? Jaha!
Fysatan vilka äckliga sår dom fick.
Sen åt vi på Hard Rock Café och Fridays. Mumsi. Sen... GRÖNAN!
Vi åkte lite allt möjligt, skrek som galningar i popexpressen satt vi skulle få dansa pausa och nästa gång levels, kräsna brudar.
Sen skulle lina och jag köpa munk och varm oboy på kvällen, Hahaha åh vad det ägde. Lina dog typ haha övertrött.

Liksom en munk och en varmoboy 60 spänn? Åh sen kom höjdpunkten på hela dagen förutom kärlekstunneln.
Lina+jag+ensamma i radiobilarna=VÄRLDENS ROLIGASTE SAK ATT GÖRA!
Haha vi åkte fem gånger på raken och alla gånger själva hahhaha åååååh saknar redan..

Ska ta och sova nu, fast sov hela bussresan hem så får se om de funkar hehe. NATTI!

Bilder;


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0