Mys

Igår spenderades med Linis. Mitt internet är cp igen därav dålig bloggning.
Men nu har jag wi-fi på McDonalds hehe, ovanligt att vi hänger där.
Har nyss varit och tittat på modevisningen på lilla torget där mamma var med! Wilma och jag fick sälja lotter, på slutet blev de krig för lotterna. Seriöst folk slängde hundringar och tjugor och tior på mig. Slet av lotter utan att jag hade koll haha.
Bilder kanske ni kan få ikväll, om jag inte åker till Lina eller nåt.

Igår hade vi det supermysigt på vårt berg iallafall, puss!


Kommentarer
Postat av: Anna-Maja

hahahahahaha så håller hon för pannan. garv irl, typ :P

2012-06-16 @ 19:42:30
URL: http://aannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0