Inget internet på en vecka..

Tänkte göra ett sista inlägg nu, kommer inte kunna göra inlägg på kvällarna i veckan, bara i skolan.. Jag har ingen surf på mitt kontant kort längre och väntar på att pappa ska fixa ett abonnemang. Vilket tar en jävla tid hehe. Menmen, min helg har vart riktigt toppen! På fredagen åkte jag in till Norrtälje med lina träffade Eklund, eriksson och Norén! Sköna.
Samma sak på lördagen, åkte in med lina efte att hon slaggat hos mig, hade picknick med Eklund och Norén, sen mötte vi Martin ett tag. Sen drog han och vi var med de andra två till halv ett ungefär!

Sen idag fyllde Jenny, styv syster 12 år. Grattis! Hade släkt middag med jordgubbs tårta och grejer!

Bilder från helgen;

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0