Sommar

Ny blogg hihi!
Ska försöka uppdatera så mycket jag kan från min iPhone, men den har inget internet så vissa veckor kan det bli sämre uppdatering än andra. Men ska försöka!
Kan köra lite snabb info om det är någon ny som läser min stora och fett kända blogg.

• Jag var oseriös med det jag skrev ovanför.
• Jag är nästan alltid oseriös, och skämtar väldigt mycket.
• Jag är väldigt blyg framför nya människor
• Jag har två bästa vänner, Lina och Matilda, de är dom ni kommer se mest på bloggen, med tanke på att jag spenderar all min tid med dem.
• Jag har höjdskräck, ADD, även lite Asperger och sist men inte minst klaustrofobi.
• Jag är 15 år och fyller 16 år den 4 oktober i år.
• Mina föräldrar är skilda, jag har en styv mamma och två styv syskon. Även en låtsas pappa och två låtsas syskon.
• När ni väl har lärt känna mig ordentligt kommer ni önska att jag höll käften ibland.
• Jag började åka karuseller för två år sedan exakt. På Liseberg, kanonen var den första karusellen jag åkte i mitt liv.
• Jag har lärt mig skata, stavas det så?, äsch Lina och jag har lärt oss riktigt bra! Proffs nu.

Det där får räcka, hoppas ni stannar på min blogg! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0