hola

bloggen.
Har verkligen ingenting att blogga om nuförtiden, gör ju ingenting. Fast i helgen var vi i Rimbo, först hos Linas klasskompis Denice med massa tjejer. Sen hamnade vi hos Vicann med Bettsy, Victor, Sara och Timjan. Var svinkallt där dock och vid 2 fick Lina och jag ta Vicanns säng, eftersom båda typ satt och sov i soffan, de andra fortsatte att dricka. Fyllon. 
 
engelska tal idag också, omfg. Riktigt jävla nervöst. Men jag klarade det faktiskt, fick C-D typ. Helt okej betyg ändå med tanke på att jag inte använde några stödord eller något. 
 
Ledig på torsdag också, då ska jag sova hos min pärla på onsdagen och sen våldgästa hennes skola. Kommer att bli bäst, äntligen en skoldag tillsammans, hehe. 
Puss babes.
 
 
sexiga tjejer, för mer än ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0