Family Guy

sitter och bloggar lite framför family guy, haha de roliga är att jag är helt ensam hemma och jag sitter verkligen och garvar. Tänk om någon skulle titta in genom fönstret utan att se teven, så sitter jag där som ett jävla cp och gråter av garv typ, haha. Stewie är ju verkligen bara bäst.
Funderar på att gå och göra kopp varm choklad med grädde och kanel igen, de är ju så satans jävla gott. Fuck kaffe. 
Jag tror jag ska gå till skolan imorgon, men jag är sämre idag än vad jag var igår, men jag måste typ gå. Jag kan inte missa mer, eller så går jag på fredag.. Ska kolla hur jag känner mig imorgon bitti.
Ska gå och göra varm oboy nu, pussar!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0