-

 
• Jag äter knäckebröd som en annan äter chips. Alltså utan smör eller något.
 
• Jag kan verkligen inte gå på A-brunnar, känns som om det ska hända mig något om jag gör det.
 
• Jag måste slå mig i pannan varje gång det är en tid som t.ex. 14.14, jag får verkligen panik om jag inte gör det, om jag tillexempel sitter på bussen brevid någon jag inte känner så måste jag slå mig i pannan. Måste se stört ut.
 
• Jag ÄLSKAR makrill, jag förstår mig inte på folk som inte tycker om det. 
 
• Jag garvar ofta åt mig själv, jag kan börja skratta innan jag ska säga något för att jag tycker att jag är så jävla skön. 
 
• Jag dricker hellre mjölk än cola. 
 
• Jag har haft tandställning, så när jag ser folk som har det tycker jag att det är det äckligaste som finns. Sorry broes, tråkigt men sant. 
 
• Jag tycker inte om att bada, badade 2 gånger i sommar. 
 
• Ofta när jag vet att de är folk som tittar på mig gör jag något pinsamt. Som när jag lånar Alex eller Jontes skateboard. Då åker jag och ska se lite cool ut och så ser jag att de är folk som tittar, då ramlar jag nästan alltid. 
 
• Om jag ser en bebis glo på mig och hans föräldrar inte tittar då gör jag alltid fula miner åt den. 
 
• Jag ska egentligen plugga nu med tanke på att jag har 5697 saker att göra.
 
Så nu ska jag sluta, men ville bara uppdatera lite snabbt hehe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0