Day after

Vaknade upp brevid Lina imorse, vi vaknade väl runt 12 - halv 1 någonstans. var seriöst helt jävla säker på att jag skulle må skit. Lina med tydligen, men ingen av oss hade ens lite ont i huvudet? Fast det är ju iofs bara bra! Så vi gick upp, åt frukost, la oss i sängen igen och kollade på Scream 4. Den var dock inte så jätte bra, men bättre än de förra. Sedan fick vi för oss att vi skulle åka til Norrtälje för att sola och äta subway. Kollade såklart fel på bussarna så allt blev kaos. Haha och imorgon ska jag upp halv 9 för att åka till Norrtälje och fixa en sak, kill meeeeee. 
 
Ni får en arkivbild från i September då mitt hår verkligen var jätte fint... Ge mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du dricka för din pappa?

Svar: Ja, det får jag haha
ekempe.blogg.se

2013-01-02 @ 03:11:25
Postat av: Anaïs Wilson

lika snygg som alltid !

Svar: pussssss
ekempe.blogg.se

2013-01-02 @ 09:07:54
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Dedu

Jag gillar dig :)

2013-01-02 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0