They say it's what you make, I say it's up to faith

Ligger här i min ensamhet i mitt nystädade rum, tack så himla mycket systris, mitt har nog aldrig vart såhär rent tror jag. Känns skönt att de är lite fräscht för en gångs skull.
Har precis kikat klart på Mission Impossible Ghost Protocol, har sett den förut, men hade tråkigt så kollade på den igen, hehe... Linisen och jag vaknade halv 3 idag haha så halva dagen hade liksom gått, känns som lite fel tid att vända på dygnet nu kanske. En dag innan skolan börjar, ska iallafall sola imorgon, en sista gång innan skolan börjar. 5 gången gillt! 
 
En osminkad livebild på mig, puss.
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Gör du headers gratis? :)

Svar: Ja, headers. Maila mig om du vill ha en, så gör jag en när jag har tid! [email protected]
ekempe.blogg.se

2013-01-16 @ 15:13:37
URL: http://nattstad.se/eeveelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0