Funäsdalen

På söndag drar jag till Funäsdalen med min älskling Vendela. Ska bli så jävla skönt, komma bort från allt skit och umgås med dem som gör en glad. 
 
Har precis packat klart och så, blev två stora väskor + skidor, pjäxor osv. Imorgon ska jag till Norrtälje tidigt för att köpa ett par skidbyxor, jag SKA ha ett par vita. Punkt slut, även fast pappa inte samtycker hehe... 
Just nu ligger också mina converse i tvätten, ska bli så jävla skönt att få dem rena, de är så himla mycket snyggare med rena och vita converse. 
 
Vad har du gjort idag då Emma? Ingenting, bara legat hemma och tittat på Oceans eleven, oceans twelve och oceans thirteen. + Gossip Girl vid sidan om typ. Aja, en tråkig dag och imorgon väntar en i princip lika tråkig en, förutom att jag åker till Vendellalala på kvällen och slaggar där, för vi ska upp tidigt på söndag. 
Puss <3
 
Gammal bild från i höstas någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0