Huvudvärk

Har sådan sjuk huvudvärk, fick det bara nu helt plötsligt. Håller nog seriöst på att bli sjuk, känner mig tjock i halsen och de typ dunkar, sedan känner jag mig liksom slapp typ. Aja, får ta en ipren eller något innan jag lägger mig. 
 
Hade två timmars matte idag, seriöst inte roligt. Den här tema veckan dödar mig, trodde det skulle vara fullt med media saker, men nej. Ett 2-3 timmar långt matte pass om dagen. Fy.Fan. Säger jag bara. På fredag blir det iallafall lite roligare, först matte då som vanligt. Sedan ska vi få lära oss göra effekt smink, typ blåtiror och sådant. Ska faktiskt bli ganska kul, förutom att vi slutar 15.30... Vilket vi gör typ hela veckan iofs, men ändå. Fett jobbigt. 
 
Aja, ska återgå till min Ben&Jerry och min film, sedan blir det skriva dagbok och hopp i säng, pussss.
 
Jag saknar er jättejättejätte mycket.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0