Happiness

 
Är det bara jag som redan känner att man faktiskt blir mycket gladare om dagarna nu för tiden? Jag känner verkligen av det, nu kan man liksom vara ute, gå utan jacka, ta på sig snygga kläder utan att behöva 78 tröjor och en dunjacka över. Det känns bara så jävla underbart att sommaren äntligen är här, de är alldeles grönt ute, så himla härligt. Och mindre än en månad kvar till sommarlov, de är verkligen helt sjukt hur fort de har gått på Täby Enskilda. Seriöst, det gick med racerfart. Men de är ju iofs skönt, får ju sommarlov fortare hehe. 
 
Ska fortsätta plugga nu som jag gjort de senaste timmarna sen jag kom hem från Stockholm med Lina och Anna-Maja. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0