4e september

 
  
Exakt en månad kvar tills jag fyller år idag, iiiih!!
Slutade kvart i 12 idag, så jäkla skönt. Vissa dagar börjar man ju den tiden, så känns så himla skönt att för en gångs skull vara hemma såhär tidigt. För jag slutar faktiskt hellre tidigt än att börja sent, för man hinner med så himla mycket mer då. 
När jag kom hem gjorde jag mig en tallrik yoghurt och ett glas cola och satte mig ute i vår pergula. Jag tror det heter pergula iallafall...? Aja iallafall, de var riktigt mysigt. Satt där och redigerade bilder och så, de känns faktiskt fortfarande som sommar, vilket är riktigt jävla grymt skönt!
 

Kommentarer
Postat av: Vendliz

bra jävla bild den där första emmzor :O

2013-09-05 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0