Nerja

Alltså det finns så jävla mycket att berätta. Vi gjorde verkligen det bästa av resan kan man säga. Vi badade, solade, åt glass, njöt av värmen, åt god mat, ravinvandrade till bergsstaden Frigiliana, vandrade i grottor, besökte kulisstaden Western Leone, fick en egen stuntshow, satt på tekterassen, rökte vattenpipa och vi körde till och med jagharaldrig med lärarna haha. Alltså det är nog helt klart den bästa resan jag har gjort hittills och jag måste säga att jag tycker att klassen kom närmre varandra. Resan kunde faktiskt inte vart bättre, finns inget jag skulle vilja ändra på annat än att jag skulle viljat vara kvar längre. 
 
Saknar det faktiskt och skulle verkligen vilja åka tillbaka till Nerja någon dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0